Autor Wiadomość
raul
PostWysłany: Sob 0:18, 20 Paź 2012    Temat postu: Opracowanie koncepcji gadżetów reklamowych dla firm

Każda firma posiada własną koncepcję jakie materiały reklamowe chce oferować swoim klientom. Bardzo często jest to zależne od branży. Dlatego w firmach technicznych często jako gadżety reklamowe znajdziemy scyzoryki, multitoole, różnego rodzaju narzędzia z grawerem, miarki. Jeżeli mają to być upominki reklamowe osobom do biura najczęściej decydujemy się na zakup różnego rodzaju teczek konferencyjnych, toreb na laptopa czy plecaków. Firmy, które chcą obdarować swojego klienta chcą aby jego gadżety reklamowe jak najlepiej oddawały wizerunek firmy. Dlatego wszyscy zgodnie odpowiedzą, że dobór odpowiednich gadżetów reklamowych jest ściśle powiązany zarówno z branżą jak i grupą odbiorców. Taka relacja branża – klient – firma – dobór odpowiednich materiałów reklamowych ma swoje odzwierciedlenie w postrzeganiu firmy. Załóżmy, że branża techniczna będzie oferowała swoim klientom wśród gadżetów reklamowych zestawy do szycia, czy gadżety odblaskowe? Czy w takim wypadku oferowane materiały reklamowe będą dobrze dobrane do potencjalnej grupy odbiorców? Oczywiście, że nie. Dlatego należy dobierać gadżety reklamowe w sposób jak najbardziej zbliżony do branży. Dobrym przykładem może być firma produkująca i sprzedająca samochody. Możemy tu zaoferować pamięci USB zarówno w postaci karty kredytowej

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group